Klacht KPN: Nog altijd geen geld terug

jworp

Oktober 2013 de acer liquid z3 gekocht bij de kijkshop in Zwolle. Bij de telefoon hing een kaartje met 40 euro cashback + 20 euro beltegoed en dit stond ook in de folder en op internet. Ook heeft de verkoopmedewerkster het verwoord. Dit heb ik vastgelegd op foto. Helemaal blij en thuis gelijk naar prepaidkorting.nl gegaan en mijn gegevens ingevuld. Daar begon de ellende. EAN code kwam niet overeen. 3 mailtjes gestuurd zonder resultaat. Bij een 4e! kreeg ik het volgende terug van karin op 9-1-2014
U kunt een willekeurige andere EAN code invullen en vervolgens de juiste code erbij schrijven en het formulier naar ons opsturen samen met de andere documenten.
Gedaan en ik dacht dat het opgelost was. Niets bleek minder waar. Vandaag 3-2-2014) opnieuw een mail met de mededeling dat het niet overeen kwam en dus geen juist toestel gekocht zou hebben. Ik ben er eigenlijk nu wel klaar mee. Ik wil mijn beloofde geld terug.

Ik wil mijn beloofde 40 euro terug + de beloofde 20 euro beltegoed. Er is buiten de mail om niets geen contact te krijgen met prepaidkorting.nl. De mail duurt weken voor die beantwoord word, tenminste als die beantwoord word. Hoop nu wel een snelle reactie.

jworp
    Afgelopen dinsdag inderdaad een telefoontje van jullie ontvangen. De 20 euro beltegoed staat ondertussen op mijn telefoon, maar dinsdag zouden jullie ook de 40 euro overmaken naar mijn rekening. Dit heb ik op dit moment nog altijd niet ontvangen.

Ook een klacht indienen over KPN?