Klacht KPN: Nog niet aangesloten en nu al ellende!!

Klachtnummer
# 13918
Gebruiker
Anoniem
Datum
5 reacties

Details

De klacht

1e week oktober internet en interactieve tv besteld. Eerst heb ik dit geprobeerd via de site, maar dit ging niet omdat deze uit de lucht was. Gebeld met klantenservice. Pakket standaard afgesloten met ontvangst in HD! Inmiddels heb ik het pakket binnen, en nu staat er dat er geen ontvangst in HD mogelijk is. Ik vind dit absoluut niet kunnen. Dit omdat er een hoop geld word betaald voor iets wat ik niet krijg. Tevens heb ik aangegeven op 2 televisies te willen kijken en krijg ik maar 1 ontvanger. Ook hierover gebelt en ik heb 45min in de wacht gestaan!

Ik hou me hart vast over het verloop en ben tot nu toe zeer ontevreden over de service en kwaliteit van KPN!

De oplossing

Hd zenders kijken zoals beloofd of compensatie op de abbonementkosten. En na 3 x navragen nog een extra digitale tv omvangen krijgen voor mijn 2e tv

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Jansen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Ben gebelt door KPN. Inmiddels ook een andere decoder kunnen bestellen. Ik zou nog worden terug gebelt maar dit moet nog gebeuren.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Jansen,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Voor de 2e maal een mail gestuurd wat hierboven beschreven staat. Nog geen reactie..
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Jansen,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen