Klacht KPN: Nog niet aangesloten en nu al ellende!!

Anoniem

1e week oktober internet en interactieve tv besteld. Eerst heb ik dit geprobeerd via de site, maar dit ging niet omdat deze uit de lucht was. Gebeld met klantenservice. Pakket standaard afgesloten met ontvangst in HD! Inmiddels heb ik het pakket binnen, en nu staat er dat er geen ontvangst in HD mogelijk is. Ik vind dit absoluut niet kunnen. Dit omdat er een hoop geld word betaald voor iets wat ik niet krijg. Tevens heb ik aangegeven op 2 televisies te willen kijken en krijg ik maar 1 ontvanger. Ook hierover gebelt en ik heb 45min in de wacht gestaan!

Ik hou me hart vast over het verloop en ben tot nu toe zeer ontevreden over de service en kwaliteit van KPN!

Hd zenders kijken zoals beloofd of compensatie op de abbonementkosten. En na 3 x navragen nog een extra digitale tv omvangen krijgen voor mijn 2e tv

KPN
    Geachte heer/mevrouw Jansen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Ben gebelt door KPN. Inmiddels ook een andere decoder kunnen bestellen. Ik zou nog worden terug gebelt maar dit moet nog gebeuren.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Jansen,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
    Anoniem
    Voor de 2e maal een mail gestuurd wat hierboven beschreven staat. Nog geen reactie..
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Jansen,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?