Klacht KPN: Nog nooit iets goed gegaan

Hoogendam

Sinds 8 maart heb ik een internet + interactieve tv + digitenne abonnement met 2 maanden gratis HBO en Pluspakket. Dit werd na twee maanden gewoon vrolijk door gefactureerd. Na een belletje naar KPN zou dit verrekend worden met de volgende factuur. Twee maanden later wordt het Pluspakket nog steeds gefactureerd. Na 26 minuten aan de telefoon wordt het te veel betaalde bedrag verrekend met de factuur van de volgende maand.
Voor een 3e tv had ik heb digitennekaart nodig. Dit heb ik telefonisch besteld en aan de telefoon werd mij beloofd dat dit enkel 4 euro per maand extra zou kosten. De volgende maand werd er een bedrag van meer dan 20 euro afgeschreven. Na drie keer verkeerd doorverbonden en een keer opgehangen te zijn werd mij beloofd dat dit geld teruggestort zou worden binnen enkele maanden.
Een half jaar lid en al zo vaak fout. Als ik mijn contract wil opzeggen kost het me 480 euro. Jullie houden je niet aan de afspraken dus wil ik mijn contract kosteloos opzeggen.

B.v.d.

Ik wil het contract voortijdig en kosteloos opzeggen.

KPN
    Geachte heer Hoogendam,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?