Klacht KPN: nog steeds geen tablet!!!

Klachtnummer
# 103802
Gebruiker
demi88
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Al meerdere malen contact opgenomen met kpn over de levering van mijn tablet ( k zoom aangeschaft waar er 1 bij zat) .
Steeds netjes mail terug dat hij binnen 2 weken opgestuurd zou worden. Inmiddels is het al maart en laatste mail is van november!!

Op mijn laatste mail krijg ik geen antwoord en in de winkel hebben ze ook geen idee wat ik ermee moet.
Klantenservice kan geen hulp bieden.

Vind het nu wel erg lang duren en zou graag zsm de tablet toch nog ontvangen.

Hoe nu verder???

Demi simonis

Gewenste oplossing

Tablet alsnog ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Simonis,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen