Opgelost door KPN: Nog steeds geen telefoon na 2,5 week

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 385167
Gebruiker
Koen05
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 2 augustus heb ik op de webshop van KPN een iphone X besteld(verlenging van mijn abbo). Deze zou volgens de website de volgende dag geleverd worden. Vervolgens krijg ik meerdere berichten dat de telefoon tijdelijk niet leverbaar is. Nadat ik meerdere keren contact met KPN heb gezocht kreeg ik te horen dat de telefoon niet meer leverbaar is en ze mij een ander aanbod zouden doen. Op 14 augustus Is mijn voicemail ingesproken, en zouden ze mij een iphone XS aan mogen bieden onder de zelfde voorwaarden als ik had afgesloten. Hierover zou ik later teruggebeld worden om te vragen of ik daarmee akkoord wil gaan. Hierna heb ik nog meerdere keren contact gezogd en krijg ik te horen dat men van niks weet, een notitie zal maken een mail naar de desbetreffende afdeling te sturen of dat ikzelf maar even naar de winkel moet gaan om te kijken of ze daar wat voor me kunnen regelen. We zijn nu 2,5 week verder, en heb nog steeds geen telefoon. Ik vind het echt belachelijk dat KPN schijnbaar niet in staat is om een telefoon te leveren binnen 2,5 week, en dat ik overal zelf achteraan moet. Ik wil nu dat het snel word opgelost.

De oplossing

Ik wil dat KPN snel met een goede oplossing komt, en dat ik niet zelf overal achteraan moet.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,
    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.
    Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koen05
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ben inmiddels gebeld, en heb mijn telefoon binnen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen