Klacht KPN: NOOIT MEER KPN!!!

GmDaan

Ik kan niet meer reageren op de "oplossing" van kpn en het is allerminst naar tevredenheid opgelost. De behandelaar van mijn klacht is net zo onbeschoft als de klantenservice van kpn. Er wordt niet geluisterd en stomweg door je heen gepraat. Ook wordt ik nog als leugenaar bestempeld omdat het allemaal niet kan wat er is gebeurt. Feit blijft alleen dat kpn in zijn klanten contact Kwalitatief Uitermate Teleurstellend te noemen is. Hun oplossing 'een klantvriendelijke tegemoedkoming die zij NIET VERPLICHT ' zijn is een sigaar uit de welbekende eigen doos. Je wordt gewoon afgeperst om te betalen door dit bedrijf en als klap op de vuurpijl geven ze ook nog eens het verkeerde rekeningnummer waardoor er wederom te laat betaald is. Heel nieuwsgierig wat HUN fout MIJ nu weer gaat kosten. Voor mij nooit en ten nimmer meer kpn al zouden ze de enige zijn die overblijft. Nu al 1.5 jaar in discussie met dit mafia bedrijf. Kansloos en nooit meer!!

Ik wil een sigaar uit hun doos!!!

KPN
    Geachte heer Puls,

De behandelaar van deze reactie heeft u onderstaande per e-mail bericht verzonden.

Geachte heer Puls,

Ik betreur het dat het telefonische contact met KPN u teleurgesteld heeft. Problemen met de betaling zijn een kleine 11 maanden geleden begonnen n.a.v. een factuur van 22 maart 2016 waarvan u het bedrag eerst niet thuis kon brengen. KPN heeft ondanks herhaalde betaalverzoeken per post de invordering van € 68,00 uiteindelijk overgedragen aan incassobureau Lindorff. Deze vordering betrof het Digitenne abonnement van 22 juli 2016 tot en met 21 september 2016 ad € 28,00, tweede herinneringskosten van 27-6-2016 ad € 15,00 en € 25,00 heraansluitkosten van 7-8-2016 i.v.m. niet tijdige betaling. Uw Digitenne abonnement is op uw verzoek op 24 september 2016 opgeheven. Deze kosten zijn daarom allemaal nog voor uw rekening. Vanwege bijkomende incassokosten werd de totale vordering € 108,18.

Geheel onverplicht heeft KPN in overeenstemming met u, uw klacht opgelost door de totale vordering met € 45,18 te verminderen. Vervolgens werd u verzocht om het restant van € 63,00 voor 17 februari 2017 over te maken aan Lindorff. U geeft aan dat het hiervoor door KPN opgegeven rekeningnummer onjuist is. Navraag bij Lindorff levert echter op dat het opgegeven rekeningnummer correct is. KPN sluit hiermee het dossier. Verdere correspondentie ten aanzien van deze kwestie wordt slechts ter kennisgeving aangenomen.

KPN Klantenreacties CMT

GmDaan
Uiteindelijke oplossing Trap er niet in!! Ze beloven veel maar registreren niets. Je bent als klant altijd de lul zeker als je toch betaald heb tegen beter weten in. Zodra deze mafioso hun geld hebben wordt je niet eens meer gebeld over je klacht. Ze hadden als bedrijf beter tussen 40 en 45 actief kunnen zijn.