Klacht KPN: nu al 9 maanden aan de gang weg val alle dinsten

Klachtnummer
# 118815
Gebruiker
fam huffman
Datum
3 reacties

Details

Klacht

betse knp ik ben nu al 9 maanden bezecht voor een oplosing van de komt er weer een montuur dat is de 15 in 9 maanden alles is vervangen en nog weg val bel je op en doe je woord en dat wij gaan het oplossen wat oplossen dit is nu al 9 maanden en nu heb ik een temijn van 48 uur gister aan gegeven zal daar zekker wat mee gaan doen KPN glasvezel worden zo veel beloofd door jullie van kpn vinden ze gek dat je dan echt goed boos bent zekker als je 4 x in de maand bel zal ik als ik de baas zal zijn van KPN daar goed over na denken go zal de noormaal stapen maar niet doen dat is al in de 9 maanden al gedaan 2 x in 6 maanden nieuw modum en zo glas kasje is ook vervanen kabols echt alles is hier vevanen en nog is het de klant moet zelf aan geven wat ze moeten doen zegen glas regger aan stuuren heb we bij de 2 maand al gezecht en al 9 maanden en nu word hoop wel gedaan we hebben een internet radio zender stabel internet verijst sta een heel leuk atik wet :

Gewenste oplossing

https://nl.wikipedia.org/wiki/Overeenkomst_%28Nederland%29 kijk hier maar op

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Huffman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    fam huffman
    Datum
    afhanderling van de klacht ?? ben al 9 maanden met deze klacht bezig heb zo iets eerst zien dan geloven dag dat klant koning was maar 9 maanden loop ik al me te irriteren aan deze verbinding tv opnamens niet kunnen plannen of wissen of een vast loper internet die er uit val zo wel wiffie als vaste verbinding telefoon die uit schakeld geloof dat ik getekend had voor stabiel internet en dan word gezeg rustig geloof dat ik al veel geduld heb 9 maanden termijn nu laatste dag los dit op
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Huffman,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen