Klacht KPN: nu al 9 maanden aan de gang weg val alle dinsten
Details
Klacht
betse knp ik ben nu al 9 maanden bezecht voor een oplosing van de komt er weer een montuur dat is de 15 in 9 maanden alles is vervangen en nog weg val bel je op en doe je woord en dat wij gaan het oplossen wat oplossen dit is nu al 9 maanden en nu heb ik een temijn van 48 uur gister aan gegeven zal daar zekker wat mee gaan doen KPN glasvezel worden zo veel beloofd door jullie van kpn vinden ze gek dat je dan echt goed boos bent zekker als je 4 x in de maand bel zal ik als ik de baas zal zijn van KPN daar goed over na denken go zal de noormaal stapen maar niet doen dat is al in de 9 maanden al gedaan 2 x in 6 maanden nieuw modum en zo glas kasje is ook vervanen kabols echt alles is hier vevanen en nog is het de klant moet zelf aan geven wat ze moeten doen zegen glas regger aan stuuren heb we bij de 2 maand al gezecht en al 9 maanden en nu word hoop wel gedaan we hebben een internet radio zender stabel internet verijst sta een heel leuk atik wet :Gewenste oplossing
https://nl.wikipedia.org/wiki/Overeenkomst_%28Nederland%29 kijk hier maar opDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.