Klacht KPN: Number verlopen zonder waarschuwing

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 74342
Gebruiker
loudani
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na meer dan 10 jaar klant te zijn geweest van Hi, heb ik afgelopen jaar met veel moeite mijn abonnement naar prepaid omgezet (dit was al een proces met zeer slechte service). Nu kom ik er vandaag achter dat mijn nummer geblokkeerd is? Ik heb hier nooit enige waarschuwing voor ontvangen (bijv. via email of sms). Ik heb net de klantenservice gebeld en zij geven aan dat het nummer afgelopen maand is geblokkeerd, maar ze kunnen geen exacte datum geven. Ik hoop ten zeerste mijn nummer terug te krijgen, omdat ik dit nummer (1) al 10 jaar heb en (2) dit op mijn visitekaartjes etc. staat en zeer belangrijk is voor mijn bedrijf. Het moet toch niet kunnen dat je zonder waarschuwing een nummer blokkeert? Daarnaast neem ik aan dat dit terug te draaien moet zijn (vooral aangezien het in de afgelopen 4 weken gebeurd is)?

De oplossing

Ik wil zeer graag mijn mobiele nummer terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    loudani
    Datum
    Ik heb mijn klacht meer dan 2 weken geleden ingediend en nog geen reactie van KPN ontvangen.
  2. Auteur
    loudani
    Datum
    KPN kan het nummer niet terughalen en geeft aan dat er een sms is gestuurd ter herinnering van het opwaarderen van beltegoed zodat het nummer niet wordt afgesloten. Ik heb deze sms nooit ontvangen en dit is ook tegenstrijdig met telefonisch contact met de Hi klantenservice, waar men vertelt dat er geen 'waarschuwing'-smsjes worden verstuurd. Ik ben al met al erg ontevreden over het process met foutieve info / slechte service en geen KPN klant meer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
loudani
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen