Klacht KPN: Number verlopen zonder waarschuwing

loudani

Na meer dan 10 jaar klant te zijn geweest van Hi, heb ik afgelopen jaar met veel moeite mijn abonnement naar prepaid omgezet (dit was al een proces met zeer slechte service). Nu kom ik er vandaag achter dat mijn nummer geblokkeerd is? Ik heb hier nooit enige waarschuwing voor ontvangen (bijv. via email of sms). Ik heb net de klantenservice gebeld en zij geven aan dat het nummer afgelopen maand is geblokkeerd, maar ze kunnen geen exacte datum geven. Ik hoop ten zeerste mijn nummer terug te krijgen, omdat ik dit nummer (1) al 10 jaar heb en (2) dit op mijn visitekaartjes etc. staat en zeer belangrijk is voor mijn bedrijf. Het moet toch niet kunnen dat je zonder waarschuwing een nummer blokkeert? Daarnaast neem ik aan dat dit terug te draaien moet zijn (vooral aangezien het in de afgelopen 4 weken gebeurd is)?

Ik wil zeer graag mijn mobiele nummer terug!

loudani
    Ik heb mijn klacht meer dan 2 weken geleden ingediend en nog geen reactie van KPN ontvangen.
    loudani
    KPN kan het nummer niet terughalen en geeft aan dat er een sms is gestuurd ter herinnering van het opwaarderen van beltegoed zodat het nummer niet wordt afgesloten. Ik heb deze sms nooit ontvangen en dit is ook tegenstrijdig met telefonisch contact met de Hi klantenservice, waar men vertelt dat er geen 'waarschuwing'-smsjes worden verstuurd. Ik ben al met al erg ontevreden over het process met foutieve info / slechte service en geen KPN klant meer.

loudani

Ook een klacht indienen over KPN?