Klacht KPN: Nummer Hi vervallen

KJ

Ik maak al jaren gebruik van Hi / KPN prepaid maar nu kon ik ineens geen verbinding meer maken met een netwerk.
Vandaag met de helpdesk van Hi contact gehad. Bleek het nummer al een maand niet meer actief te zijn.(Tja, ik maak over het algemeen alleen gebruik van WiFi voor bellen, WathsApp etc. en die diensten werkten nog ondanks dat die nummer gebonden zijn). Nummer was niet meer terug te krijgen, evenals het prepaid tegoed dat er nog op de simkaart stond.
Ongelooflijk dat dit zomaar kan. Ik heb mijn sms'jes nog even doorgekeken maar daar heb ik niet eens een waarschuwing gevonden. Schijnbaar heb ik niet optijd mijn beltegoed opgewaardeerd. Ik maak niet vaak gebruik van het netwerk, maar in noodgevallen oid., als ik een keer geen WiFi heb, moet ik toch kunnen bellen. En iedereen heeft mijn huidige nummer dus... Zeer vervelend als ik over zou moeten op een ander nummer...

Ik zou héél graag mijn nummer terug willen zodat ik alsnog de mogelijkheid krijg om op te waarderen.

KJ
    KPN heeft mij via de mail aangegeven dat ik mijn beltegoed kan terugkrijgen op mijn nieuwe nummer. Tevens heeft de dame van KPN mij toegezegd er alles aan te doen om mijn oude nummer over te zetten naar de nieuwe kaart. Dit waardeer ik zeer. Hopelijk gaat dit lukken.

Ook een klacht indienen over KPN?