Opgelost door KPN: Nummerbehoud en KPN compleet gaan niet samen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45680
Gebruiker
Muur
Datum
2 reacties

Details

Klacht

We zijn overgestapt van KPN alles in 1 naar KPN compleet. Een mobiele telefoon moest nog worden overgezet naar KPN. Dit zou gebeuren met nummerbehoud en er zou spoedig een simkaart met een koerier worden gestuurd. Toen de koerier die kwam leveren stond er een verkeerd rekeningnummer bij en mochten we de simkaart niet in ontvangst nemen. Na een half uur aan de telefoon met de KPN snapten ze ineens waar het fout was gegaan. Opnieuw werd de simkaart gestuurd en deze keer konden we hem wel in ontvangst nemen, maar nu hebben we geen nummerbehoud!? Weer een half uur met de KPN aan de telefoon zeggen ze 'meneer, we kunnen nu niet zien waar het fout gaat, belt u volgende week nog maar even terug'. Is dit dan de klantvriendelijkhEid waar de KPN voor staat?

Gewenste oplossing

Nummerbehoud van mijn telefoon!

En niet van kastje naar de muur worden gestuurd. Als iemand van de klantenservice je doorzet naar een collega, dan moet je niet weer terecht komen in hetzelfde keuzemenu als eerst en vervolgens weer tien minuten in de wacht staan.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Muurling,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Muur
    Datum
    Telefonisch en via de e-mail contact gehad en we hebben ons eigen nummer weer terug. Verliep vlot!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen