Opgelost door KPN: Omgangsvormen en Machtsvertoon !

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 252474
Gebruiker
R.M.J. Schuttelaar
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Fatsoenlijke en normale vragen nav. een email met klantnummer van KPN worden niet beantwoord. Medewerker (naam bekend) weigert concrete beantwoording van een concrete vraag. Medewerker meent mij te moeten vertellen wat bij KPN normaal is. (in hoeverre moeten fatsoenlijke klanten van KPN lijden onder misbruikers ?) Dit lijkt m.i. niet meer op Klantenservice

De oplossing

Concreet antwoord op een fatsoenlijke vraag !

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Schuttelaar,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    R.M.J. Schuttelaar
    Datum
    Snel en correct (TT) opgelost. Met wederzijds begrip en concrete antwoorden !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.M.J. Schuttelaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Concrete informatie.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen