Klacht KPN: Omruilen van gekochte Digitenne TV ontvangers zonder kosten.

Klachtnummer
# 334470
Gebruiker
A. Stijger
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KPN verandert binnenkort in mijn regio van techniek. Hierdoor werken de door mij bij de KPN gekochte TV ontvangers niet meer. (Een investering van ruim €600,--)
Ik kan mijn TV ontvangers omruilen maar moet vanaf dat moment wel € 5,-- per toestel aan huur gaan betalen. (Dus € 240,-- op jaarbasis)
Ik vind dit niet correct, omruilen prima, maar dan zonder huurbedrag want dat hoefde ik bij de door mij aangeschafte ontvangers ook niet te betalen.

De oplossing

Mij gratis nieuwe TV ontvangers leveren zonder daarna huurkosten in rekening te gaan brengen.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Stijger,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen