Klacht KPN: Omzetten KPN Zakelijk naar Particulier Glasvezel achteraf niet mogelijk!!??

Harold Hilarius

3 September is bij ons monteur van KPN geweest om glasvezel te activeren (nu 9 weken geleden). Vanaf dag 1 is het niet gelukt om telefonie voor ons nummer te activeren. De dag erna is 2de monteur geweest die het ook niet geactiveerd kreeg. Daarna nog 1 keer een monteur. Wederom zonder succes.

Het probleem lijkt te zitten dat het eerdere abonnement (Zakelijk) op een bedrijfsnaam stond. Lijkt me vrij logisch bij een Zakelijk abonnement. Maar in de telefoonboek en overige registratie stond hij gewoon op onze particuliere naam.

Bij aanmelding naar glasvezel heb ik herhaaldelijk gevraagd of het mogelijk is om het Zakelijk abonnement over te zetten naar Particulier Glasvezel. Dit was geen probleem. Blijft binnen bij KPN dus dat gaat zeker goed komen. Niet dus. Erg jammer. Het bedrijf van mijn vrouw maakt in haar advertenties gebruik van dit telefoonnummer. Hier lopen we dus zeker wel inkomsten mis.

Vandaag weer contact gehad met KPN. Ze blijven steeds hetzelfde proberen. Schiet niet op.

Allereerst willen we zo snel mogelijk een oplossing. Daarnaast willen we een financiële compensatie i.v.m. de missende orders. Daarnaast willen we compensatie van de gemaakte kosten voor telefonie. We hebben nu een tijdelijk nummer, de kosten hiervoor willen we terug hebben.

Overal willen we dat KPN ons het positieve gevoel weer terug kan geven van het gebruik van glasvezel en de service van KPN.

KPN
    Geachte heer Hilarius,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Harold Hilarius
    Beste KPN,Klinkt goed. Hopelijk is binnenkort ook echt binnenkort. We wachten nu al 9 weken. Tot nu toe lijkt het erop dat er maar wat geprobeerd wordt. Het is al meerdere keren geëscaleerd naar de technische afdeling. Er is al meerdere keren geprobeerd om het eerst naar Analoog om te zetten en dan naar Glasvezel. En dit wordt nu al weer geprobeerd. Kortom, we hebben niet het gevoel dat er gecoördineerd en volgens een plan aan het probleem wordt gewerkt.We wachten op uw oplossing.
    KPN
    Geachte heer Hilarius,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Harold Hilarius
    Vandaag werkt gelukkig onze oude telefoonnummer weer. Die laatste jongen (Domenique?) die heeft het goed afgehandeld. Na 12 weken is dat toch wel erg lang. Nu moeten we weer de mensen die ons nieuwe nummer kende weer informeren. Nu nog de verdere afhandeling van terugbetalingen, vergoedingen/compensatie voor oa. het leed, missende orders, onkosten rondom de tijd en telefoontjes (rond de 15) die we hier in hebben gestoken etc.Maar daar hebben we wel vertrouwen in.
    KPN
    Geachte heer Hilarius,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Harold Hilarius
    KPN heeft tot nu toe 1 keer mijn voicemail ingesproken. Ik hoop uiteraard op korte termijn ze te spreken. Kunnen we het nog voor de feestdagen afhandelen.Groet,
    KPN
    Geachte heer Hilarius,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?