Klacht KPN: Omzetten telefoonaansluiting van bedrijf naar particulier

Klachtnummer
# 149886
Gebruiker
AJV
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Aanleiding: De overzetting de telefoonaansluiting van bedrijf naar particulier wordt niet geregeld.
Gevolgen: 1. Ik heb hogere kosten
2. Ik ben iedere keer aan het bellen om het tocht geregeld te krijgen.
Gedaan voor oplossing: Telefonisch verzoek ingediend in oktober, mail gestuurd in november (nooit inhoudelijke reactie op gehad, telefonisch opnieuw verzoek ingediend in december (geen reactie op gehad), telefonisch opnieuw verzoek ingediend op 8 januari (toegezegd dat ik per post een bevestiging zou krijgen, nog geen reactie op gehad).
Nu op klachtenkompas klacht ingediend.

De oplossing

1. Zorgen dat de omzetting zo snel mogelijk gebeurd.
2. Zorgen dat ik vanaf eind oktober de voordelen van de omzetting krijg.
3. Zorgen dat ik een (financiele) vergoeding krijg voor alle tijd die ik erin gestoken heb (ongeveer 3x een half uur aan het bellen geweest).

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vink,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    AJV
    Datum
    Prima. Graag telefonisch op mijn mobiel nummer.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vink,
    `
    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    AJV
    Datum
    De afspraken zijn gemaakt. Ik verwacht dat het goed komt. Deze week ontvang ik de factuur, dan kan ik zien of de afspraken echt goed gekomen zijn.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vink,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen