Klacht KPN: Omzetten telefoonaansluiting van bedrijf naar particulier

AJV

Aanleiding: De overzetting de telefoonaansluiting van bedrijf naar particulier wordt niet geregeld.
Gevolgen: 1. Ik heb hogere kosten
2. Ik ben iedere keer aan het bellen om het tocht geregeld te krijgen.
Gedaan voor oplossing: Telefonisch verzoek ingediend in oktober, mail gestuurd in november (nooit inhoudelijke reactie op gehad, telefonisch opnieuw verzoek ingediend in december (geen reactie op gehad), telefonisch opnieuw verzoek ingediend op 8 januari (toegezegd dat ik per post een bevestiging zou krijgen, nog geen reactie op gehad).
Nu op klachtenkompas klacht ingediend.

1. Zorgen dat de omzetting zo snel mogelijk gebeurd.
2. Zorgen dat ik vanaf eind oktober de voordelen van de omzetting krijg.
3. Zorgen dat ik een (financiele) vergoeding krijg voor alle tijd die ik erin gestoken heb (ongeveer 3x een half uur aan het bellen geweest).

AJV
    Prima. Graag telefonisch op mijn mobiel nummer.
    `
    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

AJV
    De afspraken zijn gemaakt. Ik verwacht dat het goed komt. Deze week ontvang ik de factuur, dan kan ik zien of de afspraken echt goed gekomen zijn.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?