Opgelost door KPN: onaangename medewerker KPN (ben ik niet gewend)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 57751
Gebruiker
Wilko
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik had gebeld met KPN omdat ik begin gemist nog steeds niet had. De medewerker vertelde mij vriendelijk dat ik twee oudere tv ontvangers had waar dit niet mee kon en dat ik ze om kon ruilen voor 2 nieuwere. Afspraak gemaakt voor (prima)aflevering. Wat schetst mijn verbazing 1 nieuwer model en 1 model dat ik net had ingeleverd. Dacht bel even naar KPN. Normaliter ben ik altijd uiterst tevreden over de behandeling aan de telefoon, behalve vandaag 18-4-14 20.00 uur. Ik kreeg een mevrouw aan de telefoon die duidelijk niet wist waar zij mee bezig was, maakte zinnen niet af, (dit wekte dan ook wel mijn irritatie op)was daardoor onduidelijk en luisteren ho maar, ook al verweet zij mij dit. Het was normaal dat ik 2 verschillende ontvangers had gekregen en ze bleef erin volharden dat omruilen mij 25,00 ging kosten. Overleggen met collega wilde ze ook wel. Het gesprek werd onaangenaam en ik heb een einde gemaakt aan het gesprek. Hoop vlg week geholpen te worden zoals ik gewend ben van KPN.

De oplossing

Medewerkers aannemen zoals voorheen.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Zuidijk,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Wilko
    Datum
    Er is inderdaad contact met mij opgenomen met excuses voor de behandeling van de medewerker.De tv ontvanger is omgeruild. Er was een terugbel afspraak afgelopen vrijdag met KPN maar die is door hen niet nagekomen. Ik neem deze week hierover nog contact op met de tussenpersoon die ik van KPN heb toegewezen gekregen.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Zuidijk, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Wilko
    Datum
    Klacht goed afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wilko
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen