Opgelost door KPN: Onbehoorlijk gedrag medewerker

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 525019
Gebruiker
Asha
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedendag,

Ik heb een grote klacht over medewerker Joeri klanten service kpn. Gisteren heb ik gebeld rond 16.35uur 2maart. Ik wilde een nieuw product bestellen en Joeri laat mij mn verhaal niet doen, luistert niet naar mijn vraag. Was ah doordrammen en opdringerig. We kregen snel een discussie. Ik wees hem erop dat hij mij moet laten uitpraten. Hij zei ik weet t al wat uw vraag is, dat was niet zo dus!!! Ik vraag hem 5x om naar mijn probleem te luisteren, ik was geïrriteerd en reageerde dusdanig. Als ik hem dan op zijn fouten wees, dan zei hij maar u ook enz. Dat was zijn excuus om te vluchten.Hij praat veel te snel gehaast, geeft mij als klant geen ruimte. Ik heb hem flink van langs gegeven en wilde niet met hem meer praten zei ik enkele malen. Ik hing de tel 2x op en hij ging mij stalken door mij 2x terug te bellen, dat vond ik erg brutaal. Hij is net een kleine tiener en doet erg betweterig. Ik zei je weet niet alles, wat je niet weet is naar de klant luisteren, toch bleef hij doordrammen en wilt zijn gelijk krijgen. Hij moet naar een psycholoog toe en nodig communicatie training volgen.
Ik kon niet anders dan gefrustrusteerd reageren en was ook niet aardig tegen hem. Moest hem erop wijzen dat hij z'n excuus moet aanbieden an mij, zelfs dat weet hij niet door zijn arrogante houding.
Ik was gestrest daardoor en zijn ongewenste tel. Luistert u aub telefoon gesprek terug.
Hij is TOTAAL NIET GESCHIKT VOOR DE KLANTEN SERVICE, HIJ JAAGT JE OP, NIET PRETTIG! HIJ LUISTERT NIET NAAR DE KLANT EN LAAT DE KLANT HAAR VERHAAL NIET DOEN. HIJ HEEFT EEN PERSOONLIJKHIEDS PROBLEEM MET ZICHZELF. Hij is duidelijk gefrustreerd. Ik was helemaal ontdaan door Die rotzak Joeri die mij niet goed heeft behandeld. Joeri geeft KPN een slechte naam en indruk!!!! Ik wilde bijna al mijn abonnement opzeggen bij KPN door t gedrag van Joeri.

Ik heb later teruggebeld en ben keurig door Ryan medewerker geholpen. Hij liet mij uitpraten en was rustig en heeft vooral naar mij geluisterd en mijn vraag opgelost. Dat gaf een wat troost. Ryan is een Goede medewerker en ik ben heel goed geholpen.een grote pluim voor hem en ik hoop dat u hem een goed bonus en opslag geeft. Hij verdient het zeker!

De oplossing

Joeri aanpakken

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Jodha,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Jodha,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Asha
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nou, ik wil door de manager gebeld worden. En Joeri moet ern andere baan zoeken.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen