Klacht KPN: Onbekende betaalde dienste zoals Mofonia zeer ongewenst en ongevraagd afgeschreven via KPN factuur

Klachtnummer
# 185222
Gebruiker
MVR. Martens
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn KPN factuur wordt alleen maar hoger per maand, niet omdat ik meer bel niet omdat ik te veel internet verbruik maar omdat via mijnKPN factuur diensten worden afgeschreven die ik niet ken. Heb ontdekt dat voor een sms 7778 moet 3 euro per keer betalen, mofonia per week 4,50 moet betalen. Ik heb geen toestemmingen gegeven aan niemand om via KPN iets af te schrijven. Schandalig! KPN zegt niets voor mij kunnen betekenen Vanaf juni 2016 ontvang ik een sms bericht ’s morgens om 6.30 uur met de mededeling dat er € 4,50 met het sms bericht wordt verrekend, meer info www.payinfo.nl Bedrag wordt via KPN nota verrekend.
Hoe is dat mogelijk heb geen idee wat het ook is????

De oplossing

Per omgaande afschrijvingen stopzetten! Heb geen toestemming ervoor gegeven

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Martens,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    MVR. Martens
    Datum
    Tot op heden helaas geen reactie van KPN maar wel een nieuwe forse factuur opkomst! Ik heb zelf gebrobeerd op internet te gaan zoeken en heb me afgemeld op de diensten die ik nooit heb gevraagd! Heb de oplichters van 7778 zelf een mail geschreven! KPN kan zeker zien dat ik geen SMS heb gestuurd en ontvangen naar 7778 zoals ze beweren!! Hoe en wie bescherm je tegen dit soort oplichters? Er zijn SMS gedrag codes vastgesteld door overheid en toch worden mensen opgelicht.
  3. Auteur
    MVR. Martens
    Datum
    Mijn facturen kan ik helaas niet inzien via mijn KPN maar kan al status van deze maand zien dat ik weer belast wordt met buiten gewoon ongevraagde diensten: U heeft een onbeperkte sms-bundel. Let op! Er zijn kosten buiten uw bundel.
    Periode 01-09 t/m 30-09
    Extra kosten € 24,01
    Periode 01-09 t/m 30-09
    Dit zijn kosten die niet binnen uw bundel(s) vallen. Bijvoorbeeld verbruik in het buitenland, 0900 nummers, service-sms'jes en het verbruik als uw bundel op is.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Martens,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 93.


    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen