Opgelost door KPN: onbekende contractsduur ISDN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 36211
Gebruiker
JRK
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij wilden in september onze ISDN lijn overhevelen naar een alles in 1 pakket van Ziggo. Hiervoor is speciaal een Coaxkabel aangevraagd begin dit jaar. Onze tussenpersoon gaf aan dat we even moesten navragen hoe het zat met lopende contracten. Voor zover bij ons bekend was dit niet aan de orde maar we hebben wel even nagevraagd. Wij zijn in maart/april gebeld door KPN i.v.m. een abonnementswijziging. Daar zouden we alleen maar voordeel van hebben echter er is niet bijverteld dat we een nieuw jaarcontract zouden aangaan. Ook is dit niet schriftelijk bevestigd. Wij hadden dit namelijk nooit gedaan omdat we al bezig waren onze telefonie en internet te combineren.

De oplossing

Ik wil graag de mogelijkheid zonder extra kosten mijn nummers migreren naar Ziggo.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kuiper,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    JRK
    Datum
    Klacht is opgelost, zeer coulant moet ik zeggen dus wij zijn weer helemaal tevreden over de gang van zaken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JRK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen