Klacht KPN: Onbeperkt levenslang internet = verleden tijd per 1 juni a.s. Heeft levenslang een datum?

sad Niet opgelost
TiffanyS

Zoals vele KPN abonnees hier al zijn klacht hebben ingediend, hoop ik dat mijn klacht ook gehoor gaat krijgen.

Ik ben sinds 2007(!) klant; in mijn studententijd was dit nog bij Hi, altijd goed geholpen als er vragen of zelfs problemen waren. Met de tijd mee nog geen 1 keer van provider veranderd, want waarom zal ik dat gaan overwegen als ik tevreden ben met wat ik heb? Hi werd helaas opgeheven en loopt het via KPN; prima gezien Hi onder KPN viel.

Onlangs via sms en e-mail op de hoogte gebracht dat mijn levenslang onbeperkt internet wordt omgezet naar 10 GB per 1 juni a.s. Ten eerste; sinds wanneer heeft levenslang een datum als diegene nog leeft? Ten tweede; maak geen beloftes als die niet waar gemaakt kunnen worden.

Zojuist (28 mei om 17:56 uur) gebeld naar KPN klantenservice en wow, wat een service aan je trouwe klanten. De medewerker suggereerde dat als ik niet tevreden ben, alle vrijheid heb om mijn abonnement op te zeggen. Dus eigenlijk wat ze probeerde te zeggen is; bedankt dat je trouw 10+ jaar klant bent geweest, maar nu niet meer tevreden, dan doei!? Ongelooflijk.

Hoewel ik vaak genoeg stedentrips maak binnen de EU, is gratis wifi bijna overal vanzelfsprekend als ik het nodig heb, dus 10 GB zowel in NL als in de EU te gebruiken is voor mij niet perse een toegevoegde waarde. Het is voor mij persoonlijk veel belangrijker dat ik in NL onbeperkt/genoeg data heb als ik daar behoefte aan heb, omdat ik meer tijd doorbreng in NL dan waar dan ook.

Was vandaag toevallig ook naar een KPN winkel geweest voor iets anders, werd mij toen gevraagd waarom ik niet het Alles-in-1-standaard pakket aan ging schaffen gezien ik al klant ben van mobiel én vaste lijn. Kreeg het e.e.a. mee om het te overwegen.

Gezien ik door de medewerker van de klantenservice zó goed werd geholpen, denk ik dat overwegen niet eens meer een optie is.

Ik ben erg benieuwd of KPN zijn trouwe klanten tegemoet gaan komen met het levenslang onbeperkt databundel.

De klachten én oplossingen van KPN heb ik ook gelezen, dus ook de oplossing van 25 GB.

En als laatste, niet verplicht maar zeker gewenst en op zijn plaatst; excuses voor de "service" die ik heb mogen ontvangen van de klantenservice.

Dank.

KPN
    Geachte mevrouw So,

KPN Klantenreacties CMT

TiffanyS
    Medewerker van KPN vandaag telefonisch contact met mij opgenomen. De medewerker was alles behalve geïnteresseerd. Wellicht kan ik het haar ook niet kwalijk nemen gezien ze dit op dagelijkse basis doet.

Conclusie: het veranderen van dit levenslang onbeperkt databundel is het beleid van KPN en zij gaan (trouwe) klanten hierin niet tegemoet komen. Verder gaf ze aan dat de mensen op deze forum, die wél 25 GB kregen hiervoor extra moet gaan betalen en/of omzetten van hun huidige abonnement.

Of bovenstaande de waarheid is, weet alleen KPN en de betrokkenen, maar wat ik zeker weet is dat ik het Alles-in-1-standaard pakket níet ga overwegen.

Zie boven voor reactie.

Ook een klacht indienen over KPN?