Klacht KPN: onbeperkt online bundel

Klachtnummer
# 182532
Gebruiker
Pth
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een paar keer een prepaid online bundel van KPN gekocht van €7,50, voor mijn dochter van 12 jaar. Zij heeft echter niet tot nauwelijks bereik gehad. Thuis kan ze internetten met Wifi maar ik heb de bundel gekocht zo dat ze buiten de deur ook bereikbaar was.
Ik heb Kpn hier over een bericht gestuurd en ik kreeg netjes een bericht terug met het advies dat het klopt. De bundel heeft langzamer internet dan een normale bundel en dat ik moest nadenken over een abonnement.
Ik zat gisteren met mijn dochter in de bioscoop en zag daar de reclame voorbij komen van de onbeperkt online bundel van €7,50. Gericht op jongeren. Een jongen rent de hele buurt rond opzoek naar verbinding en er wordt beweerd dat als hij een onbeperkt online bundel van €7,50 koopt hij altijd bereik heeft. Ik vind de reclame misleidend en onjuist.

De oplossing

Ik wens een compensatie van mijn aankoop bedrag. Ik heb een aantal keer een bundel gekocht maar ik vind compensatie van €7,50 redelijk en dat de reclame wordt aangepast of wordt verwijderd.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Plet,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT