Klacht KPN: Onbeschofte klantenservicemedewerkster

Sandra

Ik heb zojuist (30-11-2015, 14:05 uur) de klantenservice van de KPN telefonisch benaderd en werd hier zo enorm onbeschoft behandeld. Ik had een vraag over de factuur en i.p.v. een klantgerichte uitleg te krijgen, werd ik gewoon uitgefoeterd en hing de medewerkster nadat ik haar naam (mw Nohar) nogmaals vroeg de telefoon erop. De klantenservicemedewerkster had helemaal niet de minste intentie om service te verlenen, laat staan om mij uit te leggen waar ik voor belde.

Graag krijg ik een uitleg waarom mijn factuur ineens verhoogd is. En bij deze wil ik over mevrouw Nohar zeker mijn klacht indienen. Het is werkelijk buitengewoon onbeschoft om op een dergelijke manier een klant te woord te staan en daarna ook nog de telefoon erop gooien.

Verder vind ik het niet van deze tijd dat je niet via e-mail of online formulier een klacht in kunt dienen. Dit moet via een brief per post bij KPN. Hier valt zeker wat in te verbeteren.

Graag wil ik een uitleg waarom mijn factuur ineens verhoogd is. En bij deze wil ik over mevrouw Nohar zeker mijn klacht indienen en dat hier wat mee gedaan wordt. Het is werkelijk buitengewoon onbeschoft om op een dergelijke manier een klant te woord te staan en daarna ook nog de telefoon erop gooien.

KPN
    Geachte mevrouw Chieuw,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?