Klacht KPN: Onbeschofte klantenservicemedewerkster

Klachtnummer
# 140965
Gebruiker
Sandra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb zojuist (30-11-2015, 14:05 uur) de klantenservice van de KPN telefonisch benaderd en werd hier zo enorm onbeschoft behandeld. Ik had een vraag over de factuur en i.p.v. een klantgerichte uitleg te krijgen, werd ik gewoon uitgefoeterd en hing de medewerkster nadat ik haar naam (mw Nohar) nogmaals vroeg de telefoon erop. De klantenservicemedewerkster had helemaal niet de minste intentie om service te verlenen, laat staan om mij uit te leggen waar ik voor belde.

Graag krijg ik een uitleg waarom mijn factuur ineens verhoogd is. En bij deze wil ik over mevrouw Nohar zeker mijn klacht indienen. Het is werkelijk buitengewoon onbeschoft om op een dergelijke manier een klant te woord te staan en daarna ook nog de telefoon erop gooien.

Verder vind ik het niet van deze tijd dat je niet via e-mail of online formulier een klacht in kunt dienen. Dit moet via een brief per post bij KPN. Hier valt zeker wat in te verbeteren.

De oplossing

Graag wil ik een uitleg waarom mijn factuur ineens verhoogd is. En bij deze wil ik over mevrouw Nohar zeker mijn klacht indienen en dat hier wat mee gedaan wordt. Het is werkelijk buitengewoon onbeschoft om op een dergelijke manier een klant te woord te staan en daarna ook nog de telefoon erop gooien.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Chieuw,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?