Opgelost door KPN: ondanks toezegging abbo te annuleren nog actief

feenstra19

1 dag voor mijn vakantie abbo verlengd. Nu zie ik bij thuiskomst dat het niet 1 jaar maar 2 jaar is. Ik heb hier contact over gehad en zou geannuleerd worden. ik kon erna nieuwe aanvragen.maar er is niets geannuleerd en zit nu vast aan 2 jaar. Ik vind dit niet netjes want nu ben ik buiten de 14 dagen termijn. terwijl ik niet kon reageren want was in buitenland aantoonbaar

alsnog annulering van het abonnement
Gesproken met Desiree. Heel fijn en snel geholpen. Fijne gesprekspartner. Goed opgelost dank je wel

Geachte heer/mevrouw Feenstra,

Geachte heer/mevrouw Feenstra,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20 90.

Geachte mevrouw Feenstra,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?