Opgelost door KPN: ondanks toezegging abbo te annuleren nog actief

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 293513
Gebruiker
feenstra19
Datum
3 reacties

Details

Klacht

1 dag voor mijn vakantie abbo verlengd. Nu zie ik bij thuiskomst dat het niet 1 jaar maar 2 jaar is. Ik heb hier contact over gehad en zou geannuleerd worden. ik kon erna nieuwe aanvragen.maar er is niets geannuleerd en zit nu vast aan 2 jaar. Ik vind dit niet netjes want nu ben ik buiten de 14 dagen termijn. terwijl ik niet kon reageren want was in buitenland aantoonbaar

Gewenste oplossing

alsnog annulering van het abonnement
Geboden oplossing
Gesproken met Desiree. Heel fijn en snel geholpen. Fijne gesprekspartner. Goed opgelost dank je wel
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Feenstra,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Feenstra,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20 90.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Feenstra,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen