Klacht KPN: onder valse voorwenselen binnen gehaald

m

Ik ben oktober 2014 vorig jaar gebeld door kpn,of ik interesse had in een mobiel abonnement,aangezien ik alles van hun had,maar het vrouwtje de mobiel nog niet.ik heb zelf kpn mobiel,en thuis een alles in 1 pakket.ik zou dan €10 korting krijgen op een mobiel abonement en zou in plaats van €29 €19 2jaar lang gaan betalen,zo gezegd familiekorting.akkoord gegaan,en abonement ging in.niet zonder slag of stoot,nummer meenemen ging lastig,maar een week later als afspraak toch gelukt.nu april 2015 kom ik erachter dat ik elke maand €29 betaal!!dus gebeld,sorry meneer wij hebben een fout gemaakt,maar kunnen het niet rechtzetten,die actie is afgelopen.u kunt €5 korting per maand krijgen de rest van de 2 jaar.ik kan u alleen €40 van de maand januari tot april teruggeven,daarna wordt het €24 per maand.dit was niet de afspraak,ben al 17 jaar vaste klant bij kpn,maar heb me nog nooit zo over kpn gevoeld!!betaal nog 1,5jaar elke maand €5 meer als afgesproken.bedankt kpn!!

Zoals afgesproken 2jaar lang €19 ipv €24 per maand

KPN
    Geachte heer/mevrouw Hattem,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    m
    Ben benieuwd,hoelang binnenkort is.wacht het af.
    KPN
    Geachte mevrouw Van Hattem,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?