Klacht KPN: onderbrekingen signaal internet

Rinsezondervan

Sinds de zomer van 2013 wordt het internetsignaal regelmatig onderbroken, 3 tot 10 x per dag. Ik ben via online.nl aangesloten. Online.nl stelt dat KPN netwerkbeheer het probleem veroorzaakt. Er zouden op dit moment honderden klachten bekend zijn van verschillende providers over klanten met ditzelfde probleem.
KPN netwerkbeheer zou in de wijkcentrales apparaatjes/kastjes gebruiken van verschillende kwaliteit. Die van slechte kwaliteit vormen het probleem. Online als provider kan hier niets tegen doen en KPN netwerkbeheer wil niet zeggen wanneer ze het probleem kunnen verhelpen.

dat het signaal niet meer wegvalt

KPN
    Geachte heer Zondervan,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Zondervan, U dient deze reactie te melden bij u directe provider Online.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Rinsezondervan
    Zoals KPN weet, vanmiddag nog telefonisch gemeld, heb ik aangegeven dat de klacht gemeld is bij online.nl en zij zeggen dat de storing verholpen moet worden door KPN netwerkbeheer die niet goede apparatuur gebruikt in de wijkcentrales, waardoor volgens online.nl honderden klanten gedupeerd worden. Ook van andere providers. Ik vermoed een hoog kostenaspect wat langere tijd gaat duren maar waar de consument helemaal niets mee op schiet!!! Dus klachtafhandeling is niet OK!
    KPN
    Geachte heer Zondervan, Uw provider dient voor u een storing te melden bij KPN.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    Rinsezondervan
    Uiteindelijk ben ik overgestapt naar KPN internet. Tot mijn verbazing daarna geen enkele storing meer gehad terwijl Online.nl de schuld gaf aan netwerkbeheerder KPN. Sterker nog, het internet signaal is bijna 10mb terwijl Online.nl niet verder kwam dan 6mb. Heb nooit meer last van storingen gehad. En betaal bijna dezelfde prijs. Afijn dit is Nederland anno 2014. We geven als bedrijf elkaar de schuld en laten de klant in de kou staan.
    mafia!