Klacht KPN: onderbrekingen signaal internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 47099
Gebruiker
Rinsezondervan
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Sinds de zomer van 2013 wordt het internetsignaal regelmatig onderbroken, 3 tot 10 x per dag. Ik ben via online.nl aangesloten. Online.nl stelt dat KPN netwerkbeheer het probleem veroorzaakt. Er zouden op dit moment honderden klachten bekend zijn van verschillende providers over klanten met ditzelfde probleem.
KPN netwerkbeheer zou in de wijkcentrales apparaatjes/kastjes gebruiken van verschillende kwaliteit. Die van slechte kwaliteit vormen het probleem. Online als provider kan hier niets tegen doen en KPN netwerkbeheer wil niet zeggen wanneer ze het probleem kunnen verhelpen.

De oplossing

dat het signaal niet meer wegvalt

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Zondervan,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Zondervan, U dient deze reactie te melden bij u directe provider Online.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Rinsezondervan
    Datum
    Zoals KPN weet, vanmiddag nog telefonisch gemeld, heb ik aangegeven dat de klacht gemeld is bij online.nl en zij zeggen dat de storing verholpen moet worden door KPN netwerkbeheer die niet goede apparatuur gebruikt in de wijkcentrales, waardoor volgens online.nl honderden klanten gedupeerd worden. Ook van andere providers. Ik vermoed een hoog kostenaspect wat langere tijd gaat duren maar waar de consument helemaal niets mee op schiet!!! Dus klachtafhandeling is niet OK!
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Zondervan, Uw provider dient voor u een storing te melden bij KPN.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Rinsezondervan
    Datum
    Uiteindelijk ben ik overgestapt naar KPN internet. Tot mijn verbazing daarna geen enkele storing meer gehad terwijl Online.nl de schuld gaf aan netwerkbeheerder KPN. Sterker nog, het internet signaal is bijna 10mb terwijl Online.nl niet verder kwam dan 6mb. Heb nooit meer last van storingen gehad. En betaal bijna dezelfde prijs. Afijn dit is Nederland anno 2014. We geven als bedrijf elkaar de schuld en laten de klant in de kou staan.
  6. Auteur
    Rinsezondervan
    Datum
    mafia!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rinsezondervan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry