Klacht KPN: Ondermaatse diensten

Klachtnummer
# 330779
Gebruiker
MIT
Datum
1 reactie

Details

De klacht

WiFi nog steeds ondermaats. Valt weg en op Apple producten werkt het vaak helemaal niet. Meerdere keren per dag de router uit en aan doen. Chromecast die wij kregen bij het abonnement werkt ook niet naar behoren. Oude chromecast die we hadden werkt wel. Zijn meer gaan betalen sinds overstap maar eigenlijk vanaf het begin af aan problemen.

De oplossing

Een goede oplossing voor de problemen. Een opvolging zou ook prettig zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van der Kroon,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen