Klacht KPN: ondeugdelijk product

Lien

Heb itv online op de laptop Deze doet het met enige regelmaat niet kan dan geen tv kijken KPN wil geen monteur sturen mits ik er voor betaal Ben dit niet van plan omdat ik dit onder de service vind horen te vallen Ben de keren dat ik gebeld heb afgescheept met dat het aan mijn laptop zou liggen Deze is nagekeken ligt het dus niet aan Nu wil KPN telefonisch wel hulp bieden maar aangezien ik er totaal geen verstand van heb en niet weet wat ik moet doen komen we er dus op die manier niet uit ik vind dat KPN een ondeugdelijk product levert en ook nog eens slechte service Na gezegd te hebben over te zullen stappen naar een andere provider kon ik ineens wel een monteur krijgen waar ik meerdere keren om gevraagd heb wat nooit kon Alleen moet ik er voor betalen wat ik niet van plan ben omdat ik dit onder de service vind horen te vallen Ook het afschepen vind ik schandalig je word in het donker het bos ingestuurd en je moet er zelf maar uit zien te komen

Dat er een monteur komt die dit gaat oplossen uiteraard zonder ervoor te hoeven te betalen

Lien
    Na aantal telefoontjes kreeg ik een nummer wat ik gratis kon bellen werd mij gezegd Mooi niet dus Uiteindelijk werd er op dit nummer ook niet opgepakt Toen een ander nummer gebeld wat ik via sms had gekregen werkte ook niet Dus weer een ander nummer gebeld wat ik had gekregen voor als ik er nog niet uitkwam Nu een pincode gekregen En......pincode werkte niet Ik heb inmiddels mijn buik vol Werd ik maandag teruggebeld en nu zal er morgen op kosten van de kpn een monteur komen Ik wacht af
    Geachte mevrouw Prins,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

Lien
    Er zou contact via de mail komen omdat ik tijdelijk even overdag niet bereikbaar was Nou dus niet Na 2 weken weer wachten maar weer opnieuw gebeld Ben afgelopen vrijdag wel gebeld en er zou intern contact gezocht worden met de td en ik zou terug gebeld worden wat nog steeds moet gebeuren Het is toch diep triest dat er nog steeds geen oplossing is Ik weet niet wat voor beleid kpn voert Ik denk veel beloven weinig geven doet vele gekken in hoop en vreugde leven
    Geachte mevrouw Prins,

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?