Klacht KPN: Ondeugdelijk product

figuur87

Ik heb op 21 juli 2014 mijn contract verlengd met een samsung s5 . Nu is op 31 december het pinnetje in de usb aansluiting afgebroken door normaal gebruik en kan ik mijn telefoon niet opladen. Ik heb hi gebeld op advies naar de KPN XL winkel in Zwolle geweest. In de winkel wordt aangegeven dat het niet onder garantie opgestuurd kan worden en dat het mij 216 euro gaat kosten. Vervolgens heb ik de zelfde dag een e-mail naar hi gestuurd vanwege een ondeugdelijk product. Nu vandaag op 6 januari krijg ik een mail terug dat het vervelend enzo is en dat ze zien dat er contact op twitter geweest is wat niet is gebeurt met HI maar goed, en wordt er gevraagd of het nu is opgelost. Mijn antwoord is nee. Ik krijg totaal geen reactie op mijn brief of een eventuele oplossing.

Ik wil graag dat mijn toestel kosteloos gerepareerd of vervangen wordt omdat het toestel bij normaal gebruik binnen zes maanden is stuk gegaan.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over KPN?