Opgelost door KPN: onduidelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 89335
Gebruiker
Peter1959
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Goede mail echter er is nog wel een punt van aandacht.

Zie het volgende:

Online overzicht en MB's delen
Deel MB's of bekijk een overzicht van uw voordelen op kpn.com/mijnkpn of hi.nl/mijnhi.

Als ik inlog op pc dan zie ik er niks over.

Of we de Mb s nu delen of niet.

Er moet een app geïnstalleerd worden.

Dat staat nergers.

Dus dat was voor mij een half uur bellen en voor jullie ook onzinneige arbeid helpdesk.

Pus niet 100% scrore klanttevredenheid omdat het gewoon niet duidelijk is.

Zo rennen de klanten weg.

Tja.

Ik bekijk het als consument, als gebruiker.

En dit stukje sluit niet aan op beleving gebruiker.

Graag uw reactie.

De oplossing

Maak het duidelijker voor consument.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Aarzen,
    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Peter1959
    Datum
    Mooi dat u de zaak in behandeling heeft. Wacht uw reactie af. De laatste bevestiging met alle diensten ziet er netjes uit doch het stuk over Mb delen is onduidelijk. Jammer. Doe er iets aan.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Aarzen,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Peter1959
    Datum
    Mijn melding goed opgelost. Prima.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter1959
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen