Klacht KPN: Onduidelijkheid nieuw jaarcontract digitenne

kimr

Voor mijzelf had ik digitenne met gehuurde tuner afgesloten in oktober 2012. Toen ik een huisgenoot kreeg heb ik telefonisch een extra tuner besteld. Hier werd niet duidelijk vermeld dat hierbij ook een extra jaarcontract hoorde en werd afgesloten.

Ondertussen zijn mijn huisgenoot en ik verhuist en hebben we van een andere aanbieder vaste kabel. Ik heb in juni KPN gebeld om de huur voor de extra tuner op te zeggen. Die van mijzelf zou ik houden. Dit was allemaal geen probleem, telefonisch was het opgezegd en ik moest een afspraak maken zodat zij de tuner zouden komen ophalen. Dit heb ik toen niet meteen gedaan omdat ik met een verhuizing zat. Had ik dit wel gedaan, had ik nog tot januari moeten betalen voor 2 abonnementen terwijl ik maar 1 tuner had.

Nu, in augustus, belde ik zojuist met de klantenservice om een afspraak te maken om de tuner op te halen. Ik kreeg een medewerkster aan de telefoon die mij vertelde dat ik nog tot januari (?) aan een abonnement vast zit.

Vanwege de onduidelijkheid die mij vanuit KPN is gegeven over het aan gaan van een nieuw jaarcontract, zou ik graag bij mijn huidige abonnement voorwaarden willen blijven en in oktober 2013 mijn abonnement willen opzeggen.

KPN
    Geachte mevrouw Reen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?