Klacht KPN: Onfatsoenlijke oplossing, als je met dit soort wurgcontracten je klanten wilt houden ?

Klachtnummer
# 316824
Gebruiker
CdBou
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In mei 2017 is mijn telefoon afbetaald, in neem in augustus 2018 kontakt op om teveel betaalde geld terug te krijgen, dat kan alleen als ik mijn abonnement verleng voor een abonnement van 22 euro per maand, i.p.v. 29,83 minus 11,64 (de kosten van de telefoon die dus al is afbetaald) Het gaat hier om 177,57 euro die ik de KPN geleend heb.

Gewenste oplossing

177,57 terugstorten op mijn rekening, abonnement alleen verlengen zoals mijn abonnement nu is, dus 18,19 per maand i.p.v. 22 euro per maand.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Bouter,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen