Klacht KPN: Ongeoorloofde prijsverhoging toestelverzekering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 294168
Gebruiker
G.I.M.M. Puts
Datum
3 reacties

Details

De klacht

KPN verhoogt ZOMAAR de toestelverzekering met 50%,eigen risico met 85%, garantie van 2 jaar naar 6 maanden en geen support meer. Dat kan toch onmogelijk waar zijn!!!!! SCHANDALIG!! @KPN

De oplossing

Redelijke prijsverhoging

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Puts,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    G.I.M.M. Puts
    Datum
    Ik heb een eerste contact gehad met KPN. Ze houden me op de hoogte
  3. Auteur
    G.I.M.M. Puts
    Datum
    IK heb nog steeds geen vervolg gehoord

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.I.M.M. Puts
Datum
Uiteindelijke oplossing
KPN gaat niet over tot verlaging van de prijsverhoging van ruim 50%
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen