Opgelost door KPN: Ongevraagd abonnee van VIPgames

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 147775
Gebruiker
hann89
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn rekening was afgelopen maand zo'n 20 euro duurder, eveneens de maand ervoor (toen viel het me minder op omdat ik ook in het buitenland geweest was dus ik wist dat ik extra kosten had gemaakt) echter ging ik op mijn factuur kijken waar deze kosten ineens vandaan kwamen. Hier zag ik dat ik vanaf 15 oktober 2015 wekelijks €4,13 betaal aan payinfo.nl toen ik daarop keek, bleek ik abonnee te zijn van VIP-games te zijn. Ik heb me hier nooit voor aangemeld, ik speel geen games en voel me dus behoorlijk beet genomen. Zodra ik had gevonden hoe ik deze dienst kon uitzetten heb ik dit meteen gedaan. Echter ben ik wel zo'n 50 a 60 euro armer.
Nu ben ik bij mijn KPN winkel langs geweest en zij vertellen mij dat zij er niets aan doen, dat het niet te achterhalen is of ik dit nu zelf heb aangevraagd of dat het een illegale actie is van de betreffende site. De verkoper bij kpn probeerde de schuld in mijn schoenen te schuiven in elk geval "zoiets is zo gebeurd" waren zijn woorden

De oplossing

Ik wens het afgeschreven geld terug te krijgen. Ik heb hier niet om gevraagd, ik heb me er niet voor geabonneerd, ik weet hoe en wat ik doe met mijn telefoon en ik weet 100% zeker dat ik niet zelf verantwoordelijk ben voor mijn zogeheten abonnement op VIP games. Je zou denken dat als je geabonneerd bent ergens op dat het jezelf ook nog iets zou opleveren, maar ook dit was niet eens het geval. Het beste zou zijn als zulke acties helemaal niet meer zouden kunnen gebeuren! VIP games zou afgeschaft moeten worden als ze zo te werk gaan.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Holland,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    hann89
    Datum
    Alles is netjes door KPN afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hann89
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen