Klacht KPN: ONGEVRAAGD ABONNEMENT VIP GAMES WEEKLY

Bjorn

Beste KPN ,
- In aanvulling op de reeks klachten die over dit onderwerp al zijn ingediend wil ik mij hierbij voegen. Geen notie van activering en/maar zeker geen bevestiging hiervan ontvangen.
- Wekelijkse afschrijving van 5 EURO per week van minimaal 3 maanden (bron: payinfo.nl)
- KPN winkel Apeldoorn geweest. --> kan niet worden achterhaald wanneer deze zijn geactiveerd en kunnen niet geblokkeerd worden kunnen geen sms bevestiging hiervan vinden.
- Klantenservice --> kan niet geblokkeerd worden geen verdere info dan hierboven.

Wil graag weten wanneer en hoe deze wordt geactiveerd en bevestigd.
Wil graag een permanente blokkade op deze diensten. --> De activering van deze diensten gaat via safeclick (KPN toch?)
Graag compensatie van afgeschreven kosten sinds deze nooit bevestigde activering.

Bjorn
    In afwachting op dit contact verblijvend
    Geachte heer Van Berlo-Brouwer,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 23 35.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?