Klacht KPN: ONGEVRAAGD ABONNEMENT VIP GAMES WEEKLY

Klachtnummer
# 163748
Gebruiker
Bjorn
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste KPN ,
- In aanvulling op de reeks klachten die over dit onderwerp al zijn ingediend wil ik mij hierbij voegen. Geen notie van activering en/maar zeker geen bevestiging hiervan ontvangen.
- Wekelijkse afschrijving van 5 EURO per week van minimaal 3 maanden (bron: payinfo.nl)
- KPN winkel Apeldoorn geweest. --> kan niet worden achterhaald wanneer deze zijn geactiveerd en kunnen niet geblokkeerd worden kunnen geen sms bevestiging hiervan vinden.
- Klantenservice --> kan niet geblokkeerd worden geen verdere info dan hierboven.

De oplossing

Wil graag weten wanneer en hoe deze wordt geactiveerd en bevestigd.
Wil graag een permanente blokkade op deze diensten. --> De activering van deze diensten gaat via safeclick (KPN toch?)
Graag compensatie van afgeschreven kosten sinds deze nooit bevestigde activering.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Berlo-Brouwer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Bjorn
    Datum
    In afwachting op dit contact verblijvend
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Berlo-Brouwer,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 23 35.


    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Berlo-Brouwer,


    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen