Opgelost door KPN: Ongevraagd een KPN abonnement ontvangen én een mail dat huidige provider is opgezegd? Onwenselijk!

M. Janssen-de Wit

Ik kreeg ongevraagd een aanbod voor nieuw abonnement. Ik heb dat telefonisch ongedaan gemaakt. En nee, ik kreeg geen bevestiging van het tegengaan van een abonnement, dat was niet nodig. Mijn belletje was genoeg en het zou in orde komen., En nu krijg ik een mail van KPN dat ik tóch een abonnement bij hen heb. En ik heb ook een mail ontvangen met een melding van mijn huidige provider! Met daarin "op uw verzoek beëindigd! Nou ja zeg! Hoe krijg ik dit weer ongedaan? Ik wil helemaal niet overstappen naar KPN!

Ik wil dat KPN het niet gewenste abonnement ongedaan maakt en zorgt dat ik bij mijn oude provider kan blijven.
Snel gebeld door KPN. Goed gesprek gehad. Zeer vaardige medewerker die goed begrijpt waar de irritatie zit. Abonnement is geannuleerd. Goede dienstverlening van KPN.

KPN
    Geachte mevrouw Janssen-De Wit,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?