Opgelost door KPN: Ongevraagd een KPN abonnement ontvangen én een mail dat huidige provider is opgezegd? Onwenselijk!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 565613
Gebruiker
M. Janssen-de Wit
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik kreeg ongevraagd een aanbod voor nieuw abonnement. Ik heb dat telefonisch ongedaan gemaakt. En nee, ik kreeg geen bevestiging van het tegengaan van een abonnement, dat was niet nodig. Mijn belletje was genoeg en het zou in orde komen., En nu krijg ik een mail van KPN dat ik tóch een abonnement bij hen heb. En ik heb ook een mail ontvangen met een melding van mijn huidige provider! Met daarin "op uw verzoek beëindigd! Nou ja zeg! Hoe krijg ik dit weer ongedaan? Ik wil helemaal niet overstappen naar KPN!

Gewenste oplossing

Ik wil dat KPN het niet gewenste abonnement ongedaan maakt en zorgt dat ik bij mijn oude provider kan blijven.
Geboden oplossing
Snel gebeld door KPN. Goed gesprek gehad. Zeer vaardige medewerker die goed begrijpt waar de irritatie zit. Abonnement is geannuleerd. Goede dienstverlening van KPN.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Janssen-De Wit,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen