Opgelost door KPN: ongevraagd geld afgeschreven door Mobitrans Digital B.V VIP

Heza01

Ongevraagd is er bij mijn telefoonrekening 19,90 euro extra gerekend vanwege een zogenaamd afgesloten internetdienst waarbij wekelijks een abonnement is vernieuwd.
Ik heb dit abonnement niet afgesloten en heb ook absoluut geen contract of gegevens gekregen van dit abonnement. Er is contact gezocht met KPN, maar KPN geeft aan er niets aan te kunnen doen.
Ik zou graag deze 19,99 terug willen krijgen. Ik weet niet hoe ik de internetdienst moet stoppen omdat ik niet weet om wat voor internetdienst het gaat. Ook mijn kleine kinderen zijn nog niet actief op internet.

Mobitrans Digital B. V. is telefonisch onbereikbaar.
KPN geeft duidelijk aan dat ze het probleem niet kunnen oplossen.

Op internet lees ik ontzettend veel klachten over ongevraagde afschrijvingen van Mobitrans Digital B. V.

Ik verwacht van het bedrijf inzicht van welke website dit afkomstig is, ik wil financieel gecompenseerd worden voor de onterechte dienst van 5,00 per week.

KPN
    Geachte mevrouw Van Zanten,

KPN Klantenreacties CMT
    Heza01
    Vandaag ben ik telefonisch benaderd, de klacht is besproken en naar tevredenheid afgehandeld.
    Heza01
    prima gesprek, geld wordt op de volgende rekening gecrediteerd

Heza01

Ook een klacht indienen over KPN?