Opgelost door KPN: ongevraagd geld afgeschreven door Mobitrans Digital B.V VIP

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 162361
Gebruiker
Heza01
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ongevraagd is er bij mijn telefoonrekening 19,90 euro extra gerekend vanwege een zogenaamd afgesloten internetdienst waarbij wekelijks een abonnement is vernieuwd.
Ik heb dit abonnement niet afgesloten en heb ook absoluut geen contract of gegevens gekregen van dit abonnement. Er is contact gezocht met KPN, maar KPN geeft aan er niets aan te kunnen doen.
Ik zou graag deze 19,99 terug willen krijgen. Ik weet niet hoe ik de internetdienst moet stoppen omdat ik niet weet om wat voor internetdienst het gaat. Ook mijn kleine kinderen zijn nog niet actief op internet.

Mobitrans Digital B. V. is telefonisch onbereikbaar.
KPN geeft duidelijk aan dat ze het probleem niet kunnen oplossen.

Op internet lees ik ontzettend veel klachten over ongevraagde afschrijvingen van Mobitrans Digital B. V.

De oplossing

Ik verwacht van het bedrijf inzicht van welke website dit afkomstig is, ik wil financieel gecompenseerd worden voor de onterechte dienst van 5,00 per week.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Zanten,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Heza01
    Datum
    Vandaag ben ik telefonisch benaderd, de klacht is besproken en naar tevredenheid afgehandeld.
  3. Auteur
    Heza01
    Datum
    prima gesprek, geld wordt op de volgende rekening gecrediteerd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Heza01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen