Klacht KPN: Ongevraagd kosten in rekening gebracht van sms dienst 3555.

Klachtnummer
# 144209
Gebruiker
Franssi
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik zie bedragen buiten mijn bundel die niet door mij gemaakt zijn.
Ondanks dat ik een sms "stop" vestuur naar 3555 moet ik daarvor eerst toestemming geven dat daar kosten aan verbonden zijn, terwijl ik dan en sms terug ontvang dat ik niet geabonneerd op de smscode 3555. Ik ben nu slachtoffer van betalingen waaraan ik nooit toestemming voor hebt gegegen.

De oplossing

Geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Fränzel,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Fränzel,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen