Klacht KPN: Ongevraagd lidmaatschap vip games

Klachtnummer
# 161144
Gebruiker
Verabrouwer
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds januari 2016 wekelijks betaald voor abonnement vip games, zonder me hier ooit voor aangemeld te hebben. Ondertussen zelf stop gezegd. Maar wel 50 euro aan kwijt, wat ik graag terug wil ontvangen

De oplossing

Geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Brouwer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Verabrouwer
    Datum
    Ik heb ondertussen maar zelf contact opgenomen, maar i.v.m. storing kon ik niet geholpen worden.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Brouwer,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen