Klacht KPN: Ongevraagd VIP games weekly abonnement

Klachtnummer
# 181718
Gebruiker
Janneke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds 21/05 wordt er 5 euro per week (!) afgesloten voor een zogenaamd VIP games weekly abonnement. Ik heb geprobeerd te googelen wat dit was, want ik heb nergens toestemming voor gegeven en speel geen spelletjes op mijn telefoon. Nu blijkt dat veel mensen dezelfde klacht hebben en dat VIP games nergens te bereiken is. Ik heb nu al 65 euro 'verloren' door dit gedoe. Ik vind het vreemd dat zomaar geabonneerd kan zijn op een betaalde dienst, zonder dat ik er uitdrukkelijk toestemming voor heb gegeven! Ik heb het abonnement inmiddels opgezegd via pay-info, maar ben bang voor herhaling en onverwacht hoge telefoonkosten in de toekomst.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug want ik heb mij nergens voor aangemeld.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw De Ruiter,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw De Ruiter,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT