Opgelost door KPN: Ongevraagde afschrijvingen van Mobitrans Digital BV door KPN: Klacht KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 123907
Gebruiker
Rob
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Zonder mijn toestemming is er in de afgelopen 4 maanden in totaal € 54,97 via mijn telefoonfactuur door KPN afgeschreven i.v.m. een abonnement op een internetdienst van Mobitrans Digital B.V. KPN levert mij geen bewijs van mijn aanmelding bij deze dienst; dat kan KPN ook niet, want ik heb me nooit voor deze dienst aangemeld. Ik heb tot drie maal toe contact gezocht met KPN, maar KPN geeft aan dat het niet hun probleem is en dat ik mij via SafeKlick dien te wenden tot Mobitrans Digital B.V. SafeKlick en Mobitrans Digital B.V. zijn onbereikbaar.

Wat mij opvalt is dat diverse klachten over KPN via deze site naar tevredenheid worden opgelost door KPN Klantenreacties CMT. Waarom KPN dat niet direct met kan, is mij onduidelijk.

De oplossing

Ik wil dat er z.s.m. € 54,97 naar mij teruggestort wordt en dat KPN mij voortaan vooraf op de hoogte stelt, wanneer zij namens 'aanbieders' diensten aan mij factureert.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Rob
    Datum
    KPN Klantenreacties CMT heeft vrijwel direct contact met mij opgenomen. € 54,97 wordt verrekend met mijn factuur van september a.s.
    Over het in de toekomst opnieuw factureren van diensten van derden door KPN, ben ik momenteel met KPN Klantenreacties CMT in gesprek.
  3. Auteur
    Rob
    Datum
    Om het in de toekomst opnieuw factureren van diensten van derden door KPN te voorkomen, heeft KPN inmiddels adequate maatregelen genomen, zodat e.e.a. naar mijn tevredenheid is opgelost.
  4. Auteur
    Rob
    Datum
    KPN Klantenreacties CMT heeft mijn klacht naar tevredenheid opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen