Opgelost door KPN: Ongevraagde betalingen inzake VIP Games Weekly

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 136542
Gebruiker
Rob
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste KPN,

Ook ik ben de dupe van ongevraagde betalingen inzake VIP Games Weekly.
Na een speurtocht op internet ontdekt hoe inzage te verkrijgen en via www.payinfo.nl deze dienst uitgeschakeld.
Maar hoe nu verder?
Ik zal mijn schade bedrag hier nu even niet vermelden, maar we kunnen er behoorlijk van uit eten gaan!!

De oplossing

Een verklaring waar dit zo maar ongevraagd vandaan komt en daarnaast wil ik gewoon mijn geld terug!!!!

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Wethly,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Rob
    Datum
    Perfect, ik verneem graag van u!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Wethly,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Rob
    Datum
    Super snelle reactie van de KPN medewerker, veel wijzer geworden en tips gekregen. Kortom PERFECTE service en afhandeling!!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen