Klacht KPN: ongewenst 'dienst' izetv

Klachtnummer
# 137423
Gebruiker
M.
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ongevraagde afschrijvingen van izetv.
KPN faciliteert incasso iztev en maakt op deze wijze misbruik van mijn machtiging. Dienst is opgezegd, maar kan niet met terugwerkende kracht.
Het argument van KPN is dat ze dit soort 'diensten niet kunnen weigeren'.
Mijn argument is dat KPN van mij geen machtiging heeft gekregen om extra bedragen automatisch af te schrijven.

De oplossing

Alle afgeschreven bedragen terugboeken
Alleen abonnementsgelden, belminuten, MB in rekening brengen.
Eventuele 'extra diensten' apart factureren en incasso bij bedrijf zelf neerleggen. Dan lopen zij zelf en niet KPN tegen de problemen aan.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Huijsmans,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    M.
    Datum
    Dank voor uw reactie. Ik heb gesproken een mevrouw van KPN en zijn eruit gekomen. Er is nog één klein probleempje. De uitkomsten van het gesprek zouden per mail worden bevestigd. Dit is helaas tot op heden nog niet gebeurd. Misschien kan er nogmaals door KPN contact worden opgenomen om het email adres te controleren.
    met vriendelijke groet,
    M. Huijsmans
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Huijsmans,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen