Klacht KPN: ongewenst 'dienst' izetv

M.

ongevraagde afschrijvingen van izetv.
KPN faciliteert incasso iztev en maakt op deze wijze misbruik van mijn machtiging. Dienst is opgezegd, maar kan niet met terugwerkende kracht.
Het argument van KPN is dat ze dit soort 'diensten niet kunnen weigeren'.
Mijn argument is dat KPN van mij geen machtiging heeft gekregen om extra bedragen automatisch af te schrijven.

Alle afgeschreven bedragen terugboeken
Alleen abonnementsgelden, belminuten, MB in rekening brengen.
Eventuele 'extra diensten' apart factureren en incasso bij bedrijf zelf neerleggen. Dan lopen zij zelf en niet KPN tegen de problemen aan.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Huijsmans,

KPN Klantenreacties CMT
    M.
    Dank voor uw reactie. Ik heb gesproken een mevrouw van KPN en zijn eruit gekomen. Er is nog één klein probleempje. De uitkomsten van het gesprek zouden per mail worden bevestigd. Dit is helaas tot op heden nog niet gebeurd. Misschien kan er nogmaals door KPN contact worden opgenomen om het email adres te controleren.
    met vriendelijke groet,
    M. Huijsmans
    KPN
    Geachte heer Huijsmans,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?