Klacht KPN: Ongewenst abbonement op VIP games weekly

Klachtnummer
# 168346
Gebruiker
Rob
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hallo, ik ben er gisteren achtergekomen dat ik sinds 18 februari wekelijks 5 euro betaald heb aan een abonnement van VIP games weekly. Ik heb hier geen toestemming voor gegeven en wil graag mijn geld terug. Wat zou voor mij kunnen betekenen in deze

De oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen of een compensatie van de geleden schade (€65,00)

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hoesen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hoesen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen