Opgelost door KPN: Ongewenst abonnement DroiBoost op KPN factuur

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 173426
Gebruiker
Rien
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Nooit aangemeld bij DroidBoost. Geen toestemming gegeven voor betaling. Waarom factureerd KPN deze aan mij. Het is wel duidelijk dat dit een geval van oplichting is. Verzoek onmiddelijke terugboeking van de in rekening gebrachte kosten.

De oplossing

Terugstorting van de in rekening gebrachte kosten

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Agerbeek,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Agerbeek,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Rien
    Datum
    Tevreden dat de kosten teruggestort zijn

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen