Opgelost door KPN: Ongewenst abonnement VIP games weekly

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 156118
Gebruiker
C.
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds december 2015 hebben wij ongevraagd een abonnement op VIP games weekly. Wij hebben dit zeker zelf niet gedaan en ik neem aan dat kinderen nooit zonder een wachtwoord een abonnement af kunnen sluiten. Als je even op google kijkt, zie je dat wij zeker niet de enige zijn. Wat een slechte zaak zeg. Inmiddels is er al € 45,- afgeschreven. Dit zou ik graag gecrediteerd zien! Het abonnement heb ik inmiddels via payinfo.nl opgezegd.

De oplossing

Wij zouden graag het abonnementsgeld van € 45,- gecrediteerd zien!

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Nooijen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    C.
    Datum
    Klacht is netjes opgelost door KPN. Bedankt.
  3. Auteur
    C.
    Datum
    Klacht is prima opgelost door KPN. Bedankt daarvoor!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen