Klacht KPN: Ongewenst beltegoed afschrijving door 9977 nummer

Jeanette

Hallo Hi,
Sinds 23-3-2015 wordt er beltegoed afgeschreven, wanneer ik net heb opgewaardeerd, en krijg ik smsjes van 9977, terwijl ik me nergens voor heb aangemeld. Dit gedeurde sinds ik een andere telefoon heb, van een oude nokia naar een smartphone. Is er een manier om me af te melden voor deze smsjes?

Graag zou ik afgemeld willen worden van deze smsjes, zodat er geen beltegoed wordt afgeschreven. Het is nu maar 1 keer gebeurd toen ik 10 euro heb opgewaardeerd.

Jeanette
    Ik ben vrijdag 10 april gebeld door KPN en die hebben mij verwezen nar www.payinfo.nl om hierop deze sms berichten te blokkeren. Dit heb ik gisteren (zondag) gedaan en hierna een smsje gehad dat dit binnen 2 uur geregeld zou zijn. Toch kreeg ik vandaag (maandag) weer een aantal sms berichten van het 9977 nummer. Hoe kan dit?

Ook een klacht indienen over KPN?