Klacht KPN: Ongewenst en niet aangevraagd sms dienst mobitrans bv

Klachtnummer
# 140526
Gebruiker
Michaeltrampe
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg vandaag een sms van payinfo.nl dat ik een abbonement dienst heb bij mobitrans b.v.
Totaal ongewenst en niet aangevraag, ik ben ontzettend blij dat ik een sms kreeg,
Inmiddels is er nu 13x €5 afgeschreven. Vind dit niet kunnen dat kpn dit soort oplichtingen toestaat.

Zie tevens dat dit veel mensen overkomen is.
Ik vind het te gek voor woorden dat dit soort "bedrijven" mogen bestaan.
Hoop dat mobitrans nu is aangepakt word.
Mvg Michael Trampe

De oplossing

Restitutie van het totaal bedrag á €65

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Trampe,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen