Opgelost door KPN: ongewenste dienst die ik zonder het te weten betaal

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 271933
Gebruiker
ino de groot
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ongewenst en ongewild kreeg ik week na week van triviatu.com en smsgc.nl 4 smsjes. Geen idee dat het me geld kostte.
Ik wil van de smsjes af en zie nu pas dat het me weken lang veel geld heeft gekost …

Gewenste oplossing

kan er - al is het maar voor een deel - teruggevorderd worden?
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Groot,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    ino de groot
    Datum
    gisteren een klacht, vandaag werd ik gebeld. Verrassend om ook een aanbod te krijgen terwijl KPN niet eens de oorzaak van de ellende was… HULDE KPN

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen