Klacht KPN: ongewenste en ongevraagde betaalde sms

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 147282
Gebruiker
Koning1
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik ben ongewenst deel gaan nemen aan een sms dienst van smsgc.nl
Het leek heel onschuldig via de AH en zit nu vast aan een sms dienst zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven.
PRODUCT DETAILS Smsgc.nl sms nummer 7090
GEWENSTE OPLOSSING Ik wil graag van die sms dienst af en gemaakte kosten terug op mijn rekening

Gewenste oplossing

Ik wil graag van die sms dienst af en gemaakte kosten teruggestort.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kamphuys,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Koning1
    Datum
    Geen idee wat de oplossing van KPN is. Er staat nu alleen "geen reactie klager".

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen