Klacht KPN: Ongewenste incasso

Klachtnummer
# 166240
Gebruiker
Karinb415
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds maart 2016 worden er bedragen voor SMS dienst 5599 en 6677 geïncasseerd. Ik heb mij nooit aangemeld voor deze dienst en zeker nooit toestemming gegeven om te incasseren.
Op factuur 30 maart 2016 € 61,81
Op factuur 25 april 2016 € 55,81

Deze dienst is nog niet geblokkeerd en zou graag willen dat dit zo snel mogelijk wordt gedaan, kunnen jullie dit doen of mij vertellen hoe ik dit kan stop zetten. KPN had hiervan ook melding moeten maken, zodat ik eerder hiervan op de hoogte was. Zeker gezien het aantal klachten dat over deze SMS dienst binnenkomt, had KPN hun klanten kunnen waarschuwen.

De oplossing

Ik wil het geld voor deze ongewenste SMS diensten graag teruggestort krijgen, anders ben ik genoodzaakt deze abonnement te stoppen.

2 reacties

  1. Auteur
    Karinb415
    Datum
    Ik heb mijn mobiele nummer nu via payinfo.nl kunnen afsluiten voor betaalde sms-diensten, hopelijk is dit voldoende en anders hoor ik nog wel wat ik nog meer kan doen/moet doen om mijn nummer daarvoor te blokkeren
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bosscha,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen