Klacht KPN: Ongewenste incasso

Karinb415

Sinds maart 2016 worden er bedragen voor SMS dienst 5599 en 6677 geïncasseerd. Ik heb mij nooit aangemeld voor deze dienst en zeker nooit toestemming gegeven om te incasseren.
Op factuur 30 maart 2016 € 61,81
Op factuur 25 april 2016 € 55,81

Deze dienst is nog niet geblokkeerd en zou graag willen dat dit zo snel mogelijk wordt gedaan, kunnen jullie dit doen of mij vertellen hoe ik dit kan stop zetten. KPN had hiervan ook melding moeten maken, zodat ik eerder hiervan op de hoogte was. Zeker gezien het aantal klachten dat over deze SMS dienst binnenkomt, had KPN hun klanten kunnen waarschuwen.

Ik wil het geld voor deze ongewenste SMS diensten graag teruggestort krijgen, anders ben ik genoodzaakt deze abonnement te stoppen.

Karinb415
    Ik heb mijn mobiele nummer nu via payinfo.nl kunnen afsluiten voor betaalde sms-diensten, hopelijk is dit voldoende en anders hoor ik nog wel wat ik nog meer kan doen/moet doen om mijn nummer daarvoor te blokkeren
    KPN
    Geachte mevrouw Bosscha,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?