Opgelost door KPN: Ongewenste post (voor vorige bewoners)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 28886
Gebruiker
Emiel1978
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds anderhalf jaar woon ik op mijn nieuwe adres. KPN blijft (reclame)post sturen voor de oude bewoners. Ik heb alle post steeds retour gestuurd, toen een klachtmail gestuurd en daarna een brief aan KPN. Dit heeft niets geholpen, ik blijf post voor de vorige bewoners komen.

De oplossing

Stoppen met het zenden van post aan de oude bewoners.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Wild,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Emiel1978
    Datum
    Prima. U kunt mij het beste mailen.
  3. Auteur
    Emiel1978
    Datum
    Snel gebeld door KPN en nu zou de post moeten stoppen. Om de vraag waarom er niks gebeurt na anderhalf jaar de post retour zenden, het sturen van een mail en het sturen van een brief, werd zorgvuldig heen gepraat. Wel werd er excuses gemaakt. Het zou alsnog goed zijn als de KPN eens kritisch naar haar eigen beleid zou kijken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Emiel1978
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?